Home » Frontpage, Κόσμος » Μόσχα: Η συντριβή του αεροπλάνου οφείλεται πιθανόν σε βλάβη από την παγωνιά – Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ, είναι ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΤΗΣ ¨ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» – www.elliniki-metafrastiki.gr

Μόσχα: Η συντριβή του αεροπλάνου οφείλεται πιθανόν σε βλάβη από την παγωνιά – Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ, είναι ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΤΗΣ ¨ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» – www.elliniki-metafrastiki.gr

Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ, είναι ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΤΗΣ ¨ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» – www.elliniki-metafrastiki.gr

ΕΜΕ22

«Είχαν παγώσει οι αισθητήρες μέτρησης ταχύτητας»

Μόσχα: Η συντριβή του αεροπλάνου οφείλεται πιθανόν σε βλάβη από την παγωνιά

30409109_19092176.limghandler

(Φωτογραφία: EPA pictures)

Η συντριβή του αεροσκάφους ΑΝ-148 την περασμένη Κυριακή κοντά στην Μόσχα, που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν και οι 71 επιβαίνοντες, οφείλεται πιθανόν σε βλάβη που είχαν υποστεί οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot), σύμφωνα με την εκτίμηση της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΜΑΚ).

Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας, αφού εξέτασε το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης, ανακοίνωσε ως πιθανή αιτία της συντριβής του αεροσκάφους το γεγονός ότι οι αισθητήρες για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot) είχαν παγώσει καθώς είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα θέρμανσής τους με αποτέλεσμα να μην δίνουν σωστά δεδομένα.

«Σε όλες τις προηγούμενες πτήσεις, που έχουν καταγραφεί στο μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης (ακόμη 15 πτήσεις), η θέρμανση των αισθητήρων για την μέτρηση ταχύτητας (Pitot) είχε ενεργοποιηθεί πριν από την απογείωση» αναφέρει η ανακοίνωση της Διακυβερνητικής Επιτροπής Αεροπορίας (ΜΑΚ).

 30408162_2018_02_12T072713Z_218228965_UP1EE2C0KPCZ2_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30408192_2018_02_12T073510Z_1314503612_UP1EE2C0L2LZ6_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30408220_2018_02_12T074359Z_551683333_UP1EE2C0LHAZA_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30408297_2018_02_12T075917Z_1589535853_UP1EE2C0M6SZE_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30408407_2018_02_12T081643Z_203023839_UP1EE2C0MZUZM_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30409109_19092176.limghandler - Αντιγραφή 30409175_2018_02_12T101320Z_610789195_UP1EE2C0SE704_RTRMADP_3_RUSSIA_AIRPLANE_CRASH.limghandler - Αντιγραφή 30409494_19092668.limghandler 30409495_19092669.limghandler 30409503_19092674.limghandler 30409504_19092675.limghandler 30409517_19092680.limghandler 30409551_19092278.limghandler 30409607_19092701.limghandler 30409654_19092726.limghandler 30409656_19092728.limghandler 30409862_19092816.limghandler

Το αεροσκάφος ΑΝ-148 συνετρίβη έξι λεπτά μετά την απογείωση του. Η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας διαπίστωσε ότι σε ύψος 130-150 μέτρων το πλήρωμα ενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο. Δύο λετπά και 30’’ μετά την απογείωση σε ύψος περίπου 1300 μέτρων και ταχύτητα που έδειχναν τα όργανα 465-470 χιλιομέτρων την ώρα, άρχισε να διαμορφώνεται μια ιδιαίτερη κατάσταση. Το μαύρο κουτί με τα δεδομένα της πτήσης κατέγραψε διαφορά δεδομένων στους αισθητήρες ταχύτητας. Μετά από 30’’ η διαφορά αυτή έφθασε τα 30 χιλιόμετρα ανά ώρα. Έπειτα απ” αυτό εμφανίσθηκε η ειδοποίηση προς το πλήρωμα «Ελέγξτε τα όργανα». Σε ύψος 2.000 μέτρων η εντολή αυτή επαναλήφθηκε, μόνο που εκείνη τη στιγμή η διαφορά στις ενδείξεις ήταν ακόμη μεγαλύτερη.

Μετά την δεύτερη εντολή «Ελέγξτε τα όργανα» το πλήρωμα απενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο και ανέλαβε την διακυβέρνηση του αεροσκάφους. Οι ενδείξεις ταχύτητας του αεροπλάνου σε σχέση με το ατμοσφαιρικό περιβάλλον της πτήσης και οι ενδείξεις ταχύτητας σε σχέση με το έδαφος, ήταν πολύ διαφορετικές.

Η μία έδειχνε ταχύτητα 0 χιλιόμετρα ανά ώρα και η άλλη 540-560 χιλιόμετρα ανα ώρα. Στη συνέχεια η ταχύτητα σε σχέση με το έδαφος άρχισε να πέφτει (φθάνοντας τα 200 χιλιόμετρα ανά ώρα και πιο κάτω), ενώ το αεροσκάφος άρχισε να χάνει γρήγορα ύψος με γωνία κλίσης 30-35 μοιρών. Πριν προσκρούσει στο έδαφος οι ενδείξεις ταχύτητας του πρώτου ταχυμέτρου ήταν μηδενικές ενώ η ένδειξη ταχύτητας σε σχέση με το έδαφος ήταν 800 χιλιόμετρα την ώρα. Τρία με τέσσερα δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση το αεροσκάφος άρχισε να έχει κλίση 25 μοιρών προς τα δεξιά, ανακοίνωσε η Διακυβερνητική Επιτροπή Αεροπορίας( ΜΑΚ) προσθέτοντας ότι θα συνεχίσει να αναλύει τα δεδομένα που καταγράφηκαν στο μαύρο κουτί.

in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ, είναι ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΤΗΣ ¨ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ» – www.elliniki-metafrastiki.gr

ΕΜΕ22


Άλλες ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις: