Home » Frontpage, Οικονομία » ΕxportGate.gr: e-πύλη για την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών

ΕxportGate.gr: e-πύλη για την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών

Πρόγραμμα προβολής προϊόντων και επιχειρήσεων στο εξωτερικό σχεδίασε και υλοποιεί η Eurobank σε συνεργασία με εξαγωγικούς φορείς

 

Η νέα διαδικτυακή πύλη ΕxportGate.gr η οποία αναβαθμίζει τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής δικτύωσης των ελλήνων εξαγωγέων, δίνοντάς τους παράλληλα ευκαιρίες πρόσβασης σε νέες αγορές, παρουσιάστηκε χθες σε ειδική εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. To ΕxportGate.gr είναι άλλη μία πρωτοβουλία στο πλαίσιο του  προγράμματος προώθησης των ελληνικών εξαγωγών Go International, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί η Eurobank σε συνεργασία με τους τρεις βασικούς εξαγωγικούς φορείς της χώρας, ΠΣΕ, ΣΕΒΕ και ΣΕΚ, καθώς και με τον ΣΕΒ, υπό την αιγίδα του υπουργείου Εξωτερικών. Στην ηλεκτρονική βάση του ΕxportGate.gr περιλαμβάνονται ήδη περισσότερες από 650 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις και περισσότεροι από 30.000 διεθνείς εταίροι και επιχειρήσεις με εισαγωγική δραστηριότητα σχεδόν σε όλες τις αγορές του κόσμου, ενώ οι εξαγωγείς έχουν πρόσβαση σε περισσότερες από 20.000 εκθέσεις, που καλύπτουν 180 χώρες. Παράλληλα θα εξελιχθεί, επίσης σε συνεργασία με την Google, πρόγραμμα προβολής των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού, που περιλαμβάνει ηλεκτρονική καμπάνια σε 6 σημαντικές αγορές-στόχους, χρήση έξυπνων διαφημίσεων, προβολή του ΕxportGate.gr σε σημαντικά διεθνή Business Forums όπως το διεθνές συνέδριο της ΙΒΜ στις ΗΠΑ, roadshows σε χώρες-στόχους, σε συνεργασία με επιχειρηματικούς φορείς και διμερή επιμελητήρια.

Η πύλη ΕxportGate.gr αποτελεί τον ψηφιακό κόσμο του Go International και θα έχει σημαντική προβολή σε μεγάλο αριθμό ρώσων επιχειρηματιών, κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής που προγραμματίζεται στο πλαίσιό του για τις 27 και 28 Μαΐου στη Μόσχα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας Αλέξανδρος Τουρκολιάς  τόνισε ότι η ενίσχυση των εξαγωγών αποτελεί εθνική προτεραιότητα διότι μέσω της εξωστρέφειας βελτιώνεται η ανταγωνιστικότητα, δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, μειώνεται η ανεργία και ανακόπτεται η διαρροή προς ξένες αγορές έμψυχου και άψυχου παραγωγικού δυναμικού.

Στον ρόλο της Eurobank αλλά και της Εθνικής Τράπεζας στην προσπάθεια για την ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Eurobank Νικόλαος Νανόπουλος, ο οποίος σημείωσε ότι «είναι προφανές πως η περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών πρέπει να αποτελέσει κύρια προτεραιότητα και πυλώνα του εθνικού σχεδίου για την ανάπτυξη ώστε να καρπωθούμε τα οφέλη από την τάση για διεύρυνση της παγκόσμιας ζήτησης». Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης που ήταν και κεντρικός ομιλητής υπογράμμισε ότι «η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σε όλες τις διαρθρωτικές αλλαγές για να γίνει η ελληνική οικονομία πιο ανταγωνιστική, πιο εξωστρεφής, φιλικότερη στις επενδύσεις και στην επιχειρηματικότητα, και τόνισε ότι κάθε πρωτοβουλία όπως το Exportgate, που στηρίζει την προσπάθεια αυτή, είναι πολύτιμη

Tέλος, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών  Δημήτρης Δασκαλόπουλος ανέφερε πως «η Ελλάδα θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να εφαρμόσει το δικό της σχέδιο ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού της οικονομίας της, πέρα από την όποια τρόικα. Και σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι καιρός να καταλάβει η Ελλάδα ότι ο χρόνος τελείωσε».

 

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ.gr


Άλλες ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις: